WAPRO ERP – system dla Ciebie

partner_srebrny_2362x456

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą systemu WAPRO ERP.

Zapraszamy do zapoznania się z cennikiem oprogramowania. W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszą firmą.

 

WAPRO-Mag

WAPRO Mag wspomaga wszystkie aspekty działalności handlowej firmy

Zarządzanie sprzedażą – wspieranie i automatyzacja wszystkich procesów zawiązanych z transakcjami sprzedaży (ustalenia cenników, realizacja zamówień i wystawianie dokumentów, raporty z przychodów, zysków i rentowności)

Zarządzanie magazynem – prowadzenie ewidencji towarowo-wartościowej oraz zarządzanie gospodarką magazynową firmy. Szereg narzędzi do pełnej automatyzacji pracy osób osbługujących magazyn.

Zarządzanie relacjami z klientem CRM – zarzadzanie zadaniami, kontaktami oraz korespondencją z klientem z wykorzystaniem wbudowanego programu pocztowego e-Poczta

Moduł finansowy – umożliwia pełną kontrolę finansów firmy oraz rozliczeń z kontrahentami, wspierając przy tym operacje e-przelewów.

WAPRO_B2C
Platforma handlowa umożliwiająca szybkie uruchamianie i łatwe prowadzenie sklepów internetowych

Nowy kanał sprzedaży – sklep internetowy – WAPRO abStore B2C to rozwiązanie dla użytkowników systemu WF-Mag, chcących rozszerzyć swoją dotychczasową działalność handlową, przygotowane tak aby ułatwić proces zakładania sklepu oraz w pełni wykorzystać integrację rozwiązań.

Pełna integracja z WAPRO Mag- dwukierunkowa wymiana danych pozwala na zarządzanie sklepem w całości z poziomu programu magazynowo-sprzedażowego, a zamówienia i zakończone aukcje Allegro rejestrowane w abStore pojawiają się jako zamówienia w WAPRO Mag.

WAPRO abStore jako usługa – sklep jest utrzymywany w infrastrukturze własnej (Data Center) Asseco Business Solutions i rozliczany miesięcznie w modelu abonamentowym.

WAPRO_B2B
Platforma WAPRO abStore B2B – łatwa współpraca biznesowa przez internet

Internetowa współpraca biznesowa i e-sklep – WAPRO abStore B2B to nowoczesna platforma współpracy biznesowej, umożliwiająca szybkie uruchomienie i łatwe prowadzenie zarówno handlu hurtowego jak i sklepu internetowego.

Pełna integracja z WAPRO Mag dwukierunkowa wymiana danych pozwala na zarządzanie sklepem w całości z poziomu programu magazynowo-sprzedażowego a zamówienia wystawione z poziomu WAPRO abStore pojawiają się jako zamówienia w WAPRO Mag.

WAPRO abStore B2B jako usługa – sklep jest utrzymywany w infrastrukturze własnej (Data Center) Asseco Business Solutions i rozliczany miesięcznie w modelu abonamentowym.

WAPRO_Mobile
Mobilna firma WAPRO Mobile to aplikacja dla handlowców mobilnych

WAPRO Mobile to oferta dla firm z segmentu MSP, które dostrzegają korzyści z zastosowania technologii mobilnej – ułatwia sprzedaż i zapewnia szybki, zdalny dostęp do informacji niezależnie od miejsca pobytu użytkownika.

Wykorzystując możliwości komunikacji takie jak GPRS, internet oraz nowoczesną technologię bazodanową i programistyczną, WAPRO Mobile pozwala małym i średnim firmom wyposażyć pracowników terenowych (zarówno przedstawicieli handlowych jak i vansellerów) w zaawansowane rozwiązania w adekwatnej dla sektora MSP cenie.

Aplikacja dostępna jest dla urządzeń typu smartfon lub tablet z systemem Android od wersji 2.3.5

WAPRO_Gang
Wygodna i dokładna obsługa kadrowo-płacowy

WAPRO Gang wspomaga pracę działów kadr oraz rachuby płac w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych czy usługowych. Chętnie wykorzystany również w jednostkach budżetowych. Znajduje zastosowanie w przedsiębiorstwach i instytucjach o zróżnicowanym stanie zatrudnienia i różnorodnych systemach wynagradzania, i rozliczania czasu pracy.

Program ułatwia prowadzenie ewidencji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz prowadzenie związanych z zatrudnieniem pracowników rozliczeń z Urzędami Skarbowymi i ZUS.

WAPRO Gang zapewnia sprawne zarządzanie pracownikami i listami płac, ewidencję nieobecności, współpracę z rejestratorami czasu pracy przy jednoczesnej ochronie danych osobowych przed nieuprawnionym dostępem. Współpracuje z programem Płatnik, pozwala na elektroniczny transfer do PFRON oraz obsługę umów cywilnoprawnych.

WAPRO_Fakturka
Prosty program do szybkiego fakturowania

Program został stworzony dla małych firm wystawiających maksymalnie kilkaset faktur lub paragonów miesięcznie.

Zarządzanie sprzedażą – system umożliwia obsługę jednej firmy na jednym stanowisku, dlatego będzie bardzo przydatny zarówno w sklepach, zakładach usługowych, jak i w jednoosobowych firmach.

Brak zarządzania magazynem– program przeznaczony jest dla firm, które nie prowadzą gospodarki magazynowej, ewentualnie do obsługi punktów sprzedaży, w których stan magazynu nie odgrywa istotnego znaczenia.

Łatwe użytkowanie – instalacja programu odbywa się automatycznie po włożeniu płyty instalacyjnej i zajmuje kilkanaście sekund. Dzięki prostocie instalacji i użytkowania program nie sprawia kłopotu nawet użytkownikom nie mającym wcześniej do czynienia z fakturowaniem.

WAPRO_Fakir
System przeznaczony do obsługi pełnej księgowości w przedsiębiorstwach

Stosowany jako element składowy systemu zarządzania firmą współpracuje z innymi aplikacjami Asseco WAPRO ERP. Użytkowany niezależnie stanowi samodzielny, w pełni funkcjonalny program finansowo – księgowy.

Rozwój programu ukierunkowany jest na rozbudowę mechanizmów automatyzujących pracę księgowych oraz poprawę szybkości i wygody pracy, co pozwoliło znacznie obniżyć pracochłonność związaną z wprowadzaniem i dekretacją dokumentów czy zamykaniem okresów obrachunkowych. Program zawiera wszystkie mechanizmy potrzebne do księgowania bieżącej działalności więc zaraz po zainstalowaniu jest gotowy do pracy. Pozwala na rozbudowę istniejących i tworzenie własnych automatów w celu lepszego dostosowania programu do indywidualnych potrzeb firmy.

WAPRO_Kaper
Księga podatkowa i ryczałt oraz uproszczone płace, środki trwałe, rozliczenie samochodów

WAPRO Kaper jest przeznaczony do prowadzenia księgowości małych firm, niezależnie od przyjętej formy opodatkowania (książka przychodów i rozchodów, ryczałt, najem). Dzięki dodatkowym modułom: obsłudze wynagrodzeń, ewidencji środków trwałych oraz rozliczeniu przebiegów pojazdów stanowi dla małych firmy kompletne narzędzie wspierające zarządzanie firmą. Dzięki prostocie obsługi nawet użytkownicy rozpoczynający działalność gospodarczą mogą samodzielnie prowadzić dokumentację księgową oraz naliczać zobowiązania podatkowe oraz opłaty ZUS. Możliwość obsługi wielu podmiotów gospodarczych sprawia, że jest chętnie wykorzystywany przez biura rachunkowe.

WAPRO_Best
Środki trwałe WAPRO Best jest systemem przeznaczonym do zarządzania majątkiem trwałym małych i średnich firm

Program WAPRO Best dla Windows wspiera zarządzanie składnikami majątku trwałego firmy od środków trwałych poprzez wartości niematerialne i prawne do wyposażenia. Ułatwia ewidencjonowanie, aktualizację wartości, inwentaryzację składników oraz automatycznie nalicza amortyzację majątku. Może być wykorzystywany jako niezależny system lub wchodzić w skład systemu zarządzania firmą WAPRO ERP. Dane z programu mogą być drukowane w postaci zestawień ewidencyjnych i księgowych oraz być eksportowane do programu finansowo – księgowego WAPRO ERP, w którym pełni rolę zestawienia analitycznego środków trwałych. Może być z powodzeniem wykorzystywany zarówno w przedsiębiorstwach jak i biurach rachunkowych prowadzących dla swoich klientów ewidencję środków trwałych.

Program dostępny jest również w chmurze na platformie WAPRO online i rozliczany w modeli abonamentowych

WAPRO_Analizy
Nowoczesny system analityczny pozwalający na wszechstronną kontrolę działania firmy

Program WAPRO Analizy jest uzupełnieniem funkcjonalnym pozostałych aplikacji systemu WAPRO ERP. Pozwala na analizowanie danych zgromadzonych w bazach poszczególnych aplikacji, umożliwiając tworzenie szybkich, wszechstronnych i dynamicznych analiz w postaci zestawień tabelarycznych oraz czytelnych wykresów. Analizy tworzone na podstawie danych handlowych i finansowych firmy umożliwiają uzyskanie w jednym miejscu kompleksowych wyników i wskaźników opisujących działania firmy.

Program bazuje na aktualnych danych zgromadzonych przez aplikacje systemu zarządzania firmą, ale przetwarza je w odmienny sposób umożliwiając ich analizę pod zupełnie innym kątem i w niedostępny w tych aplikacjach sposób. Analiza przeprowadzana jest dynamicznie na wybranym zestawie danych, a wyniki prezentowane są natychmiast na intuicyjnych wykresach.