System T-Matic Helpdesk
Uruchomiony został system pomocy zdalnej dla klientów T-Matic Ełk. Klient może pobrać aplikację T-Matic Ełk Helpdesk bezpośrednio z tej strony i zapisać na dysku swojego komputera. Pozwala ona na udostępnienie swojego pulpitu dla jednego z naszych techników serwisowych w celu wykonania określonych prac na komputerze klienta zdalnie, po wcześniejszym zaakceptowaniu połączenia przychodzącego od klienta przez technika serwisowego.. Warunkiem działania programu T-Matic Ełk Helpdesk jest jedynie dostęp do internetu na komputerze na którym mają być wykonane prace. Zaletą takiego rozwiązania są niższe koszty serwisu i krótszy czas reakcji i naprawy problemu z oprogramowaniem lub systemem niż w przypadku osobistego dojazdu do klienta. Wykonywane prace serwisowe powinny być wcześniej umówione z danym technikiem.
Pobierz oprogramowanie
Wybierz odpowiednią ikonę, aby dokonać pobrania aplikacji serwisowej.
[one_third]
[/one_third]
[one_third]
[/one_third]
[one_third_last]
[/one_third_last]